1. Přihlašovací údaje na kontaktní osobu, ne na firmu

Opravdu revoluční změnou oproti původnímu webu je způsob přihlašování se do e-shopu. V minulosti všichni lidé z jedné firmy využívali pouze jedny a tytéž přihlašovací údaje, evidované na firmu. Problémem bylo, když chtělo více lidí z firmy objednávat současně. Na základě vašich připomínek jsme to na novém webu změnili.
Přihlašovací údaje jsou evidovány na konkrétní osobu ve firmě, přičemž těchto osob a účtů může mít firma více.
Tedy každý člověk ve firmě může mít své vlastní přihlašovací údaje s vlastním košíkem, přičemž objednávky a faktury budou evidovány na firmu (každá osoba uvidí ve své historii i objednávky svých kolegů).
Zde jsme chtěli zachovat určitou kontinuitu, takže přihlašovací údaje z původního e-shopu jsme přenesli na jednu vybranou osobu. Čili nadále bude možné přihlásit se s původními údaji.

Vítejte na našem novém webu!

2. Již si nemusíte pamatovat svoje zákaznické číslo

Přihlašovací jméno už nemusí být pouze Vaše zákaznické číslo. Může to být jakékoliv slovo, samozřejmě může být použito v našem systému pouze jednou. Při přechodu na nový web jsme ponechali původní přihlašovací jména (zákaznické čísla), ty je však možné následně změnit.

3. Rychlost - informace v reálném čase

Chápeme, že v dnešním světě jsou nejdůležitější správné a rychle dostupné informace. Určitě potřebujete mít aktuální informace např. o stavu skladu. Náš systém dosud fungoval v dávkách, ovšem i když jsme se u citlivých informací snažili frekvenci aktualizace dat snižovat řádově na minuty, ne vždy to bylo dostačující.
Nový web je postaven na aktualizaci dat v reálném čase. To znamená, že jakákoliv změna v počtu kusů na skladě se projeví na webu okamžitě. Stejně tak i Vaše objednávky systém přijímá v reálném čase a ne pravidelných dávkách. Již se tedy nemůže stát, že během doby, kdy vytváříte a odesíláte objednávku, by někdo vykoupil zboží, které právě objednáváte.

4. Flexibilita - přizpůsobte si náš web Vašim zvyklostem

Vy jste na prvním místě. Proč byste měli mít námi definováno, které parametry zobrazit při filtrování a v jakém pořadí? Nebo například které sloupce a v jakém pořadí zobrazit v seznamu zboží? Uspořádejte si je podle Vaší chuti (i např. jednoduchým „drag and drop“) a web si je navíc při Vaší další návštěvě zapamatuje.

5. Responzivní design - snadné použití na jakémkoliv zařízení

Vítejte na našem novém webu!
Dnes je již zcela samozřejmé, že se weby a eshopy navštěvují i na mobilech či tabletech. Nerozhněvá Vás, když se stránka nevejde na displej mobilního zařízení, obsah je rozházený nebo nečitelný?
Náš nový web se plně přizpůsobuje svým obsahem a rozložením Vašemu displeji či monitoru. A nejen to! I samotné ovládání jednotlivých prvků našeho webu se Vám přizpůsobí. Vždyť jinak ovládáte mobil (dotyk prstem) a jinak počítač (myš, klávesnice).

6. Nové technologie - umělá inteligence?

Myslíme si, že náš web by se měl přizpůsobovat Vám. Postupně do něj budeme nasazovat prvky umělé inteligence. Náš web se bude od Vás učit. Systém si při Vaší práci například zapamatuje, které prvky parametrického filtrování chcete mít aktivní a jak je chcete uspořádat. Proč byste měli mít v konkrétním seznamu zboží na prvních pozicích součástky, o které se až tak nezajímáte jen proto, že začínají na písmeno "A"? Nový web se bude snažit poznat Vaše priority a obsah tomu bude přizpůsobovat.

Vítejte na našem novém webu!

7. Komplexní strukturované vyhledávání s funkcí "autocomplete"

Vyhledávání je budoucnost webu. Je to nejrychlejší cesta jak se dostat k požadované informaci. I zde chceme šetřit Váš čas, který jste mohli "ztrácet" opakovaným vyhledáváním v případě, že jste ve výsledcích nenašli požadované informace. Proto do vyhledávače přidáváme funkci "autocomplete", která již při psaní hledaného textu průběžně v reálném čas nabízí v rozbaleném okně jak možné výsledky, tak jejich počet v jednotlivých kategoriích. Výsledky vyhledávání jsou přehledně strukturované.

8. Rychlá a intuitivní práce s parametry zboží

Pozorně jsme Vás poslouchali a proto jsme v této oblasti udělali nejvíc vylepšení. Standardní parametrické filtrování jsme doplnili o zajímavé vychytávky :-) Tak například:
Vítejte na našem novém webu!
  • uspořádání pořadí parametrů jednoduchým „drag & drop“,
  • přepínání mezi aktivními a neaktivními parametry,
  • aktualizace počtu zboží s daným parametrem v reálném čase,
  • okamžitá aktualizace ostatních parametrů po vyjmutí konkrétního parametru (vyhnete se tak zaškrtnutím nekombinovatelných parametrů),
  • v seznamu zboží jsou přidávány sloupce s hodnotami parametrů, jejichž pořadí a zobrazení lze přizpůsobit, to pro Vás znamená jednoduché srovnávání zboží podle vybraných parametrů,
  • výrobky v seznamu lze podle hodnot parametrů řadit vzestupně či sestupně.

Vítejte na našem novém webu!

9. Přehlednější porovnávání vybraných výrobků

U seznamu zboží přidáváme další užitečnou funkci - "compare". Ze seznamu si můžete vybrat konkrétní zboží k porovnání. To se pak zobrazí v přehledné tabulce, kde můžete rychle porovnat, ve kterých parametrech se zboží navzájem liší.