Obchodní setkání SOS electronic v době koronaviru

Mimořádné situace vyžadují netradiční řešení. Koronavirus nám sice brání v cestování za vámi, našimi zákazníky, ale v práci a v obchodování nás nezastaví.

Náš sklad funguje nadále. Vaše online objednávky (e-mail nebo e-shop) jsou nadále pravidelně zpracovávány a zasílány. Naše zákazníky, kteří dodávají zboží resp. služby do zdravotnického odvětví, se snažíme upřednostnit a poskytnout jim nadstandardní péči v těchto komplikovaných týdnech.

Většina z nás sice pracuje z domova, ale díky internetu, aplikacím, softwarovým řešení nebo klasickému telefonu jsme s vámi v kontaktu nadále. Práce je díky našim zákazníkům stále dost, s využitím digitální technologie ji řídíme spolehlivě nadále. Využíváme k tomu náš systém v cloudu, softwarové telefony, hangouts, webinářové a meetingové platformy a jiné aplikace. 

Pravidelná celofiremní setkání s více než 60 účastníky, ale i porady managementu u nás probíhají pomocí techniky.


A že to děláme dobře potvrzujete i vy, naši zákazníci, v komunikaci s námi. Velmi často slyšíme: "Ani jsme si nevšimli, že pracujete z domu!" Všechny telefonní linky na naše pracovníky jsme díky digitalizaci a softwarovým telefonům dokázali přesměrovat přímo k nim domů. Za týden téměř 50 pevných linek.

I když jsme se vzdali porad v naší oblíbené zasedačce a návštěv ve vašich firmách, nezastavili jsme se. V SOS electronic pracujeme a pomáháme nadále.

Chtěli byste zavést podobné technologie do své firmy? Potřebujete více informací o těchto technologiích? Rádi vám poradíme.


Nezmeškejte takové články!

Líbí se Vám naše články? Nezmeškejte už ani jeden z nich! Nemusíte se o nic starat, my zajistíme doručení až k Vám.

Soubory cookie nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.
OK Více informací