Politika kvality SOS electronic

Systém managementu jakosti implementovaný v SOS electronic je určen k trvalému zlepšování procesů společnosti. Základním pilířem naší práce je flexibilita a otevřenost k požadavkům zákazníků.

Kvalita produktů a služeb, které SOS electronic dodává svým zákazníkům, je hlavním měřítkem pro výkon společnosti. SOS electronic se snaží poskytnout zákazníkovi nejvyšší standard produktů a služeb v souladu s jeho požadavky.

Management SOS electronic stanoví a řídí cíle kvality a prokazuje svůj závazek vůči kvalitě tím, že se v praxi chová a jedná stejně, jak to vyžaduje od ostatních. Všichni zaměstnanci v rámci procesů řetězce hodnot SOS electronic nesou plnou odpovědnost za dodržování závazných principů, norem, pokynů a dohodnutých standardů kvality, jakož i jejich trvalé zvyšování.

Na základě školení zaměstnanců, personálního managementu a řízení jsou naši zaměstnanci schopni uspokojit potřeby a přání našich zákazníků. Rozvíjíme potřebnou kvalifikaci a technickou zručnost. Připravujeme školení a podporujeme týmovou práci, což je rozhodující pro úspěšné zavedení těchto standardů a pro dosažení efektivnosti v podnikání a konkurenceschopnosti.

Náš systém řízení kvality je v souladu s mezinárodními standardy, jeho plná transparentnost je zajištěna a ověřena nezávislými externími subjekty.





  • Více než 30 let na trhu elektronických součástek
  • Přímé zastoupení v 6 zemích
  • Komunikujeme s Vámi v 8 jazycích (CZ, DE, EN, FR, HU, IT, PL, SK)
  • Dodáváme našim zákazníkům do více než 100 zemí světa

Soubory cookie nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.