27 let na trhu
Zastoupení v 7 zemích
Zákazníci z více než 100 zemí
Podpora od vývoje až po výrobu

Reklamace

Jak zadat reklamaci

Reklamaci můžete zadat dvěma způsoby:
  1. ONLINE - rychlejší způsob, všechny údaje vyplníte online na našem webu
  2. POMOCÍ FORMULÁŘE - stáhnete si náš formulář, který si vytisknete a vyplníte

1. Pomocí online reklamačního systému

Výhody online systému
  • Stačí zadat název, značku, případně číslo zboží a systém automaticky vyhledá faktury, ve kterých se klíčové slovo nebo číslo nachází.
  • Nemusíte prohledávat své staré faktury
Po přihlášení do e-shopu, v sekci Můj účet -> Reklamace -> Zadat reklamaci vyplníte potřebné údaje. Obratem obdržíte notifikační e-mail s přiděleným RMA číslem a adresou, kam reklamované zboží zaslat (nebo odnést osobně).

2. Vytisknutím a vyplněním reklamačního protokolu

Vytiskněte si tento Reklamační formulář. Vyplňte požadované údaje, přiložte kopii faktury a reklamované zboží. Reklamaci odešlete k nám, případně doručte osobně. Více informací naleznete níže.

Jak doručit reklamované zboží do SOS electronic?

A. Poštou nebo přepravní společností

Zboží je třeba připravit a bezpečně zabalit, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození.
  • V případě reklamace zadané online označte viditelně balík přiděleným RMA číslem (je součástí emailu, který jste obdrželi při zadání reklamace).
  • V případě, že jste vyplnili vytištěný reklamační formulář, přiložte jej ke zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury).
Zboží doručte na poštu nebo předejte přepravní společnosti a zašlete na naši adresu:

SOS electronic s.r.ro.
Hybešova 42
602 00 Brno.

B. Donést osobně do sídla společnosti SOS electronic

Reklamované zboží spolu s kopií faktury můžete osobně doručit do společnosti SOS electronic v Brně na ulici Hybešova 42. Na stránce Kontakty najdete otevírací hodiny i mapu, jak se k nám dostat.

Pro urychlení vyřízení reklamace doporučujeme zadat reklamaci online.

Jak budu informován o průběhu řešení reklamace?

Na každou změnu stavu Vaší reklamace budete upozorněni e-mailem. Kromě toho máte možnost vidět po přihlášení do eshopu aktuálních stav Vaší reklamace, jakož i historii svých již ukončených reklamací.

Další informace můžete získat na tel. č. +420 543 427 122 nebo na emailové adrese reklamace@soselectronic.cz

Nahlásit chybu

Něco byste změnili? Našli jste chybu? Nebo máte zajímavou připomínku? Podělte se s námi, hodnotné připomínky určitě odměníme. Stačí, když vlastními slovy popíšete chybu či připomínku a uvedete kontakt na Vás. Děkujeme.

Kontaktní údaje
Soubory cookie nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.
OK Více informací